Wysyłka produktów

Przesyłki nadawane są w ciągu jednego dnia roboczego od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na koncie. W przypadku wybrania płatności poprzez system płatności Przelewy24 lub wysyłki za pobraniem, zamówienie złożone do godziny 13.00*, wysyłane jest tego samego dnia roboczego. 

Towar wysyłany jest na terenie Polski i Unii Europejskiej Kurierem DPD, GLS lub Inpost.

Od godziny 13.00 w czwartek, do godziny 12.00 w piątek, dostępna jest opcja "Paczka w weekend". 

Opłaty za opakowanie wliczone są w koszty wysyłki.

Zamówienia opłacone z góry od kwoty 299zł** są zwolnione z kosztów przesyłki na terenie Polski. 

Koszt wysyłki w Polsce:

  • Przesyłka do paczkomatu Inpost : 15,99 zł
  • Przesyłka do paczkomatu Inpost - Paczka w weekend : 23,99 zł
  • Przesyłka kurierska standardowa : Inpost - 15,99 zł / GLS - 16,99 zł / DPD - 16,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa : Inpost - 20,99 zł / GLS - 20,99 zł / DPD - 20,99 zł
**Nie dotyczy zamówień hurtowych, przesyłki "Paczka w weekend", oraz przesyłek pobraniowych (COD). 

*Zamówienia złożone w poniedziałki do godziny 12.00, wysyłane są tego samego dnia. W pozostałe dni robocze tego samego dnia wysyłane są zamówienia złożone do godziny 13.00.

Przesyłka międzynarodowa:

Realizujemy zamówienia do wszystkich krajów EU, oraz Norwegii, Islandii i Wielkiej Brytanii. W przypadku zamówień do krajów nie uwzględnionych na liście, należy skontaktować się z biurem obsługi, celem uzgodnienia możliwości realizacji zamówienia.  ***W przypadku wysyłki poza EU, podana cena cena nie uwzględnia opłat celnych importowych. 

  • Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. 
  • Kwoty wysyłek nie podlegają negocjacji.

Uwaga!

W przypadku dostawy przez kuriera GLS, DPD oraz Inpost, prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, czy nie została naruszona podczas transportu. Przesyłki uszkodzone w transporcie, dla których nie został sporządzony protokół szkody przy kurierze, nie podlegają reklamacji. Przypominamy, że kurier jest obowiązany poczekać na sprawdzenie paczki przez klienta. 

Jeżeli na kartonie dostrzeżemy niepokojące nas otarcia, ślady otwarcia lub zniszczenia – od razu reagujmy. Najlepiej nie rozpakowywać takiej przesyłki i natychmiast złożyć reklamację. W przypadku dostawy firmą InPost, możemy to zrobić bezpośrednio przy Paczkomacie lub przy odbiorze w obecności doręczyciela. W pierwszym przypadku zostawmy pakunek w skrytce i na ekranie Paczkomatu wypełnijmy odpowiedni formularz. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki natychmiast po wyjęciu jej z paczkomatu możemy w samym urządzeniu złożyć reklamację, opcja "Mam uwagi do paczki". W takim wypadku pozostawiamy paczkę w skrytce a na adres e-mail otrzymujemy formularz reklamacyjny, który musimy wypełnić i zatwierdzić w przeciągu 14 dni.