I Zwrot towaru
Masz prawo odstąpić od umowy zakupu towarów, w terminie 14 dni od ich otrzymania. Odstępując od umowy nie musisz podawać przyczyny odstąpienia.
Aby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu i wyślij go w paczce, wraz ze zwracanymi produktami*
II Reklamacje
Masz prawo reklamować wadliwy towar, wypełniając formularz reklamacji i wysyłając go do nas w paczce wraz ze zwracanymi produktami. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty zakupu wraz z kosztami przesyłki, zostaną zwrócone na podany w formularzu zwrotu numer konta.*
Pamiętaj! Jeżeli uszkodzenie paczki i produktu powstało w transporcie do Ciebie, podstawą do uznania reklamacji przez firmę kurierską jest wypełniony protokół szkody, który otrzymasz od kuriera dostarczającego towar - musi on zostać podpisany w momencie odbioru przesyłki!**
Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres: reklamacje@jolash.pl
III Wymiany
W przypadku pomyłki przy składaniu zamówienia, możesz wymienić towar na właściwy, pokrywając lub otrzymując od nas różnicę w cenach wymienianych produktów, oraz opłacając ponowne koszty wysyłki.*
*Produkty odsyłane do firmy Jolash z tytułu zwrotu, reklamacji lub wymiany, powinny być zapakowane w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe uszkodzenie podczas dostawy (np. towar w kartonie, dodatkowo zabezpieczony wypełniaczem).
Przesyłki, które noszą ślady uszkodzeń, lub są zapakowane w sposób nieprawidłowy, np. towar bezpośrednio w foliopaku, nie będą przyjmowane, a paczka będzie odesłana na koszt klienta.
**W przypadku bezkontaktowej dostawy uszkodzonego towaru (nie dotyczy przyjęcia przysyłki przez inną osobę), niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską celem sporządzenia protokołu szkody.
Formularze odstąpienia od umowy, oraz reklamacji znajdziesz tutaj.
Adres do zwrotów
JoLash
Wrocławska 22 B
67-100 Nowa Sól
+48 884 024 104