Koszyk (Pusty) 0

I Zwrot towaru

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu towarów, w terminie 14 dni od ich otrzymania. Odstępując od umowy nie musisz podawać przyczyny odstąpienia.

Aby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu i wyślij go w paczce, wraz ze zwracanymi produktami*

II Reklamacje

Masz prawo reklamować wadliwy towar, wypełniając formularz reklamacji i wysyłając go do nas w paczce  wraz ze zwracanymi produktami. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty zakupu wraz z kosztami przesyłki, zostaną zwrócone na podany w formularzu zwrotu numer konta.* 

Pamiętaj! Jeżeli uszkodzenie paczki i produktu powstało w transporcie do Ciebie, podstawą do uznania reklamacji przez firmę kurierską jest wypełniony protokół szkody, który otrzymasz od kuriera dostarczającego towar - musi on zostać podpisany w momencie odbioru przesyłki!**

III Wymiany

W przypadku pomyłki przy składaniu zamówienia, możesz wymienić towar na właściwy, pokrywając lub otrzymując od nas różnicę w cenach wymienianych produktów, oraz opłacając ponowne koszty wysyłki.*

*Produkty odsyłane do firmy Jolash z tytułu zwrotu, reklamacji lub wymiany, powinny być zapakowane w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe uszkodzenie podczas dostawy (np. towar w kartonie, dodatkowo zabezpieczony wypełniaczem).

Przesyłki, które noszą ślady uszkodzeń, lub są zapakowane w sposób nieprawidłowy, np. towar bezpośrednio w foliopaku, nie będą przyjmowane, a paczka będzie odesłana na koszt klienta. 

**W przypadku bezkontaktowej dostawy uszkodzonego towaru (nie dotyczy przyjęcia przysyłki przez inną osobę), niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską celem sporządzenia protokołu szkody. 

Formularze odstąpienia od umowy, oraz reklamacji znajdziesz tutaj.

 

Adres do zwrotów 

JoLash
Świętej Jadwigi Śląskiej 21
67-200 Głogów
+48 884 024 104