Witaj w Programie Lojalnościowym!
Z ogromną przyjemnością ogłaszamy uruchomienie naszego nowego programu lojalnościowego, który pozwoli Tobie czerpać jeszcze więcej korzyści z zakupów w sklepie JoLash.
JoLash zawsze stawiał na jakość i zadowolenie naszych klientów, dlatego postanowiliśmy wprowadzić program lojalnościowy, aby nagrodzić Cię za Twoją wierność i zaufanie. Teraz każde złożone zamówienie przyniesie Wam dodatkowe benefity!
Jak to działa? To proste!
Krok 1. Po pierwszym zamówieniu otrzymacie pierwszy benefit, jakim jest przypisany osobisty konsultant, zawsze otwarty na Wasze pytania i problemy.
Krok 2. Wasz drugi benefit pojawi się już po złożeniu trzeciego zamówienia i będzie nim zaproszenie do zamkniętej grupy wsparcia, gdzie czuwamy dla Was 24/7 , starając się rozwiązywać Wasze problemy branżowe, zanim się nawet pojawią!
Uwaga! kolejne kroki w programie lojalnościowym wymagają aktywnej subskrypcji newslettera, ponieważ tylko w taki sposób jesteśmy w stanie się z Tobą komunikować i wysyłać Tobie np. kupony rabatowe. Subskrypcję aktywujesz TUTAJ
Krok 3. Trzecim benefitem będzie kupon rabatowy, na dwie darmowe wysyłki na terenie Polski, niezależnie od wielkości zamówienia, który otrzymasz po szóstym zamówieniu.
Krok 4. Chcemy, abyście czuli się docenieni i zadowoleni jako nasz lojalny klient. Dlatego przygotowaliśmy różnorodne produkty, które będą dostosowane do Waszych preferencji i potrzeb. Czwartym krokiem w programie lojalnościowym jest GIFT BOX produktów dopasowanych do Twoich potrzeb, o wartości aż 300zł! Naszym celem jest zapewnienie Wam nie tylko doskonałych produktów, ale także wyjątkowych doświadczeń.
Krok 5. Pragnąc w wyjątkowy sposób docenić najbardziej lojalnych klientów, przygotowaliśmy wyjątkowy prezent. Po złożeniu 24 zamówień otrzymasz od nas stałą darmową wysyłkę, na wszystkie kolejne zamówienia, realizowane w kraju, niezależnie od kwoty zamówienia, wybranego sposobu płatności czy metody dostawy!
Pamiętaj!
Aby skorzystać z naszego programu lojalnościowego, wystarczy założyć konto na naszej stronie, zasubskrybować newsletter i składać zamówienia. Nasz system automatycznie śledzi ilość złożonych zamówień i przyznaje Wam odpowiednie benefity. Będziecie mieć także dostęp do specjalnych ofert i promocji tylko dla naszych lojalnych klientów.
Jolash to nie tylko produkty wysokiej jakości, ale także troska o Waszą satysfakcję. Dzięki programowi lojalnościowemu chcemy podziękować za Wasze zaufanie i wspólną podróż razem z nami. Bądźcie częścią naszej społeczności i cieszcie się ekscytującymi bonusami, które przygotowaliśmy specjalnie dla Was.
Regulamin
Subskrybuj newsletter, i aktywuj swój Program Lojalnościowy!
Wartości którymi kierujemy się w JoLash
- Profesjonalna obsługa - W JoLash zawsze stawiamy na najwyższą jakość obsługi klienta. Nasz doświadczony zespół jest gotowy, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania, udzielić porad i zapewnić Ci wsparcie, na jakie zasługujesz. Naszym celem jest zapewnienie Ci kompleksowej i profesjonalnej obsługi, abyś czuła się zawsze zaopiekowana.
- Zawsze dostępne produkty - W JoLash oferujemy szeroki wybór wysokiej jakości produktów do stylizacji rzęs. Bez względu na to, czy potrzebujesz kleju, rzęs , pęset czy innych akcesoriów, mamy wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu. Zapewniamy Ci dostęp do różnorodnych produktów, abyś mogła realizować swoją pracę i miała wyłącznie zadowolone klientki.
- Natychmiastowa wysyłka - Jesteśmy świadomi, jak ważne jest dla Ciebie, aby otrzymać zamówione produkty jak najszybciej. Dlatego w JoLash dbamy o błyskawiczną wysyłkę Twoich zamówień. Gwarantujemy, że Twoje produkty zostaną wysłane w możliwie najkrótszym czasie, abyś mogła realizować swoją pracę.
Regulamin Programu Lojalnośćiowego
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym JoLash jest dobrowolne i dostępne dla klientów sklepu internetowego jolash.pl.
- Z programu lojalnościowego wykluczeni zostają klienci:
- o statusie dystrybutora, związanego z Jolash odrębnymi umowami
- o statusie instruktora, związanego z Jolash odrębnymi umowami
- posiadających na koncie klienta więcej niż cztery adresy dostawy, lub gdy zrealizowane zamówienia na tym koncie klienta wysłane były na co najmniej cztery różne adresy dostawy. - Każdy klient Jolash jest automatycznie zakwalifikowany do Programu Lojalnościowego, o ile nie wyrazi prośby o wycofanie się z programu.
- Udział w Programie Lojalnościowym jest bezpłatny.
- Benefit przyznawany jest po osiągnięciu określonej ilości zamówień. Pierwszy benefit zostanie przyznany po złożeniu pierwszego zamówienia, a kolejne benefity będą przyznawane po złożeniu , trzeciego, szóstego, dwunastego oraz dwudziestego czwartego zamówienia.
- Naliczanie benefitów:
Krok 1. Benefit przyznany po pierwszym zamówieniu - Osobisty konsultant:
- Do klienta przypisany zostanie osobisty konsultant jolash, z pośród dostępnych aktywnych konsultantów. Osobisty konsultant jest odpowiedzialny za pierwszy kontakt z klientem, oraz odpowiednie przekierowanie każdej sprawy klienta w kierunku JoLash. Konsultant dostępny jest dla klienta 5 dni w tygodniu (pon.-pt.) w godzinach 8-15.
Krok 2. Benefit przyznany po trzecim zamówieniu - Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia stylistki na Whatsapp:
- Na numer telefonu podany do kontaktu, wysłana zostanie wiadomość sms z linkiem do zamkniętej grupy wsparcie Whatsapp, w której konsultanci, a także inni uczestnicy, odpowiadają na problemy 24/7.
Krok 3. Benefit przyznany po szóstym zamówieniu - Dwie darmowe wysyłki na kolejne zamówienia na terenie Polski.
- Do konta klienta przypisany zostanie rabat na darmową wysyłkę, który obejmować będzie dwa kolejne zamówienia, na dostawę na terenie polski, niezależnie od wartości zamówienia, oraz wybranego przewoźnika. W przypadku nie odebrania przesyłki, klient (uczestnik programu) obowiązany będzie do pokrycia kosztów ponownej wysyłki, zgodnie ze standardowym cennikiem wysyłek.
Krok 4. Benefit przyznany po dwunastym zamówieniu - Gift box dopasowanych do Ciebie produktów o wartości 300zł:
- Do klienta, wraz ze złożonym zamówieniem, wysłany zostanie Gift box - paczka produktów do stylizacji rzęs, lub brwi, dopasowana do preferencji zakupowych klienta. Wartość produktów w paczce, będzie zależna od preferencji klienta, natomiast nie będzie mniejsza niż 200zł. Wartość produktów liczona jest od ceny standardowej produktu, bez uwzględnienia promocji lub rabatów.
5. Benefit przyznany po dwudziestym czwartym zamówieniu - Darmowa wysyłka na wszystkie kolejne zamówienia!
- Do konta klienta przypisany zostanie kod rabatowy, który obniżał będzie wartość wysyłki na terenie Polski do 0zł, na kolejne zamówienia. W przypadku nie odebrania przesyłki, klient (uczestnik programu) obowiązany będzie do pokrycia kosztów ponownej wysyłki, zgodnie ze standardowym cennikiem wysyłek. - Naliczenie benefitów od kroku trzeciego włącznie, wymaga aktywnej subskrypcji newslettera.
- Start Programu Lojalnościowego przewidziany jest na 2 kwietnia 2024 roku.
- Program Lojalnościowy obejmuje wszystkie zamówienia złożone zarówno przed, jak i po starcie programu. Jeżeli użytkownik ma złożone zamówienia przed rozpoczęciem programu, to będą one brane pod uwagę przy przyznawaniu benefitów za kolejne zamówienia. Klient który ma złożone zamówienia przed startem programu nie otrzyma zaległych benefitów, wynikających z kroku trzeciego oraz czwartego.
np. w przypadku, gdy klient miał złożone jedenaście zamówień przed startem programu, otrzyma benefit za kolejne zamówienie, nie otrzymując jednak benefitów w postaci rabatu na darmową wysyłkę, za poprzednie zamówienie. - JoLash zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, modyfikacji lub wstrzymania Programu Lojalnościowego w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że wszelkie zmiany zostaną odpowiednio ogłoszone na stronie internetowej Jolash.
- Utrata benefitów:
Organizator programu lojalnościowego, dopuszcza możliwość odebrania naliczonych benefitów na darmową wysyłkę, w przypadkach kiedy:
a) zamówienia realizowane będą na różne adresy dostawy, inne niż wcześniej dostępne na koncie klienta.
b) klient ma nieuregulowane płatności względem firmy JoLash Joanna Siruga, w szczególności wynikające z nieopłaconego zamówienia lub nieopłaconej wysyłki za nieodebrane zamówienie. - Organizator programu lojalnościowego, dopuszcza możliwość usunięcia klienta z zamkniętej grupy wsparcie na Whatsupp, w przypadku kiedy naruszać on będzie kulturę wypowiedzi, bądź umieszczać na grupie nieodpowiednie treści naruszające uczucia innych użytkowników (treści rasistowskie, homofobiczne, pornograficzne itp.).
- Jolash nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek utraty, szkody lub koszty wynikające z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Klienci mogą skontaktować się z Obsługą Klienta Jolash w przypadku pytań, wątpliwości lub prośby o wycofanie się z Programu Lojalnościowego.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasz zespół Obsługi Klienta jest dostępny, aby Ci pomóc.