Z podziałem na odcinki (rekomendowane do przeglądania)
Dowiesz się, jak tworzyć przyciągające grafiki i karuzele na Instagramie, jak skutecznie komunikować się z kursantkami i co publikować, żeby przyciągać uwagę. Otrzymasz też wnioski z Generatora Kursantek, które możesz wdrożyć u siebie od razu. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Wstęp
- Marketing na Social Media – Canva do tworzenia treści
- Marketing na Social Media – Jak stworzyć grafikę do karuzeli na IG?
- Komunikacja w Social Media – Jak znaleźć czas na komunikację z klientami?
- Komunikacja w Social Media – Jak się komunikować aby zyskiwać kursantów?
- Komunikacja w Social Media – Co komunikować aby zyskiwać kursantów?
- Generator Kursantek – omówienie wyników i wdrożenie 2.0
- EYE'CON – wyzwanie dla instruktorów
- Burza mózgów
Poznasz zasady skutecznej perswazji w rozmowie z kursantką, nauczysz się współtworzyć posty i pisać je łatwiej dzięki ChatGPT. Dowiesz się też, jak budować estetyczny feed, tworzyć angażujące stories i wykorzystywać nowe narzędzia jak Threads czy Canva Mockups. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Otto Mitter – życzenia na start
- Tablica ogłoszeń
- Testy produktowe
- Sztuka perswazji w biznesie – komunikacja instruktora
- Instagram – posty współtworzone
- Instagram – jak pisać treści z ChatGPT
- Instagram – estetyczny i spójny feed
- Instagram – warstwy na stories i przypięte posty
- Instagram – Canva Mockups jako urozmaicenie postów
- Instagram – wymiana doświadczeń vs nadmiar obowiązków
- Instagram – czym jest Threads?
- Instagram – konkurs „Najlepsza Rolka Produktowa”
- Wyniki konkursu EYE'CON i nagrody
- Dobre słowo od Joanny + luźna rozmowa
Sprawdzisz, jak inni instruktorzy osiągnęli świetne wyniki w social mediach. Nauczysz się robić zdjęcia i wideo, które realnie przyciągają kursantki, montować materiały w CapCut i pisać skuteczne opisy. Na koniec – jak wykorzystać Google Moja Firma do budowania autorytetu. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Intro
- Case study instruktorów – dobre wyniki na SM
- Generator Kursantek – wyniki i wnioski
- Nowości branżowe – System UV, konferencja, targi, nowe skręty
- Nowości branżowe – Airbrush
- Nowości branżowe – rzęsy G, L oraz Quick Feather
- Nowości branżowe – Konferencja Elleebana i targi Beauty Forum
- Foto & Video – Po co prowadzimy SM?
- Foto & Video – Treści dla stylistek vs klientek
- Foto & Video – Jak mają wyglądać zdjęcia stylizacji
- Foto & Video – Kluczowe ustawienia VIDEO
- Foto & Video – O czym nagrywać aby angażowało
- Foto & Video – Jak ciekawie prezentować nagrania
- Foto & Video – Montaż Step by step w CapCut
- Foto & Video – Przed publikacją: wybór Hook'a i CTA
- Foto & Video – Przed publikacją: Skuteczne COPY
- Foto & Video – Canva AI do treści video
- Foto & Video – Usuń elementy w Canva Magic Eraser
- Foto & Video – Pytania instruktorów
- GOOGLE MOJA FIRMA – dlaczego musisz to mieć
- Wyniki konkursu STYLE&ROLL i nowy challenge
- Luźna rozmowa i pożegnanie
Poznasz w praktyce nowości produktowe jak kleje UV i Kim Maker. Nauczysz się wykorzystywać sezonowość w social mediach, a także jak skutecznie dosprzedawać produkty w salonie dzięki up-sellingowi i cross-sellingowi. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Co udało się wdrożyć po ostatnim Mastermindzie – wymiana doświadczeń
- Premiera klejów UV – doświadczenia z Metodą UV
- Premiera Kim Maker
- Zapowiedź i zaproszenie – Targi Beauty Forum 2024
- Zapowiedź – Elleebana London Mastermind
- Sezonowość i RTM – jak tworzyć angażujące treści na SM
- Dosprzedaż – Po co odsprzedawać produkty w salonie?
- Dosprzedaż – Jak wyeksponować produkty w salonie?
- Dosprzedaż – Up-selling i Cross-selling: przykłady
- Dogrywka Foto&Video – Róbcie proste VIDEO na SM
- Prezentacja Instruktorów na naszych socialach – losowanie kolejności
- Zaproszenie na JoLash Camp 2024, luźne rozmowy i plan na kolejny Mastermind
Zobaczysz jak nagrywać z prompterem, dodawać napisy i składać rolki w kilka minut. Dowiesz się, jak działa nowy feed i stickersy na Instagramie oraz jak nazwać konto, by szybciej zdobywać kursantki. Dostaniesz też pomysły na posty prezentujące Ciebie jako instruktora. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Wstęp i tablica ogłoszeń – produkty i szkolenia z Metody UV
- CapCut PRO – jak używać promptera?
- CapCut PRO – dlaczego napisy pod video są ważne i jak je dodać
- CapCut PRO – szablony, czyli rolka w 2 minuty
- CapCut PRO – przypomnienie: ustawienia nagrywania, kadry, retusz
- Nowości na IG – nowy rozmiar feeda, stickersy, komentarze pod rolkami, live dla znajomych
- Jak nazwać konto na IG, żeby więcej szkolić
- Posty instruktorskie prezentujące osobę instruktora
- Community – jak się wspierać w społeczności JoLash?
- Zapowiedź wyzwania „Rolka ze szkolenia”
- Burza mózgów z piorunami
Dowiesz się, jak pisać treści, które faktycznie działają, korzystając z zasady 5 palców skutecznego contentu. Nauczysz się robić jakościowe karuzele, stabilizować nagrania i używać CapCut do zwiększania zasięgów. Zobaczysz też nowości produktowe i wskazówki do metody UV. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Tablica ogłoszeń – JoLash Office, 30‑lecie Elleebana, RefectoCil Intense Brows
- Nowości produktowe – Easy Feather (rzęsy samonośne)
- Testy produktowe – Metoda UV (ciąg dalszy), Browmination HCL
- Social Media – dobre BIO instruktora na IG
- Social Media – jakościowe karuzele na IG
- Social Media – Zasada 5 palców: Chwytliwy tytuł i CTA
- Social Media – Zasada 5 palców: Jakość
- Social Media – Zasada 5 palców: Napisy
- Social Media – Zasada 5 palców: Język korzyści
- Social Media – Zasada 5 palców: Wartość
- Video protipy – Stabilizacja
- Video protipy – Szablony w CapCut (ciąg dalszy)
- Video protipy – NOWOŚĆ: Rolka próbna na większe zasięgi
- Wyzwanie JOROLKA – wyniki i wnioski
- Wasze cele na 2025
- Luźne rozmowy, propozycje tematów na następny Mastermind
Poznasz najnowsze produkty jak Helyx Hybrid, Art Feather czy płatki UV NANO. Nauczysz się, jak tworzyć instastories, które podbijają zasięgi i jak działa algorytm. Do tego dostaniesz praktyczne przykłady użycia ChatGPT w branży beauty, które ułatwią Ci pracę. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Wstęp
- Nowości produktowe – Elleebana farbki Helyx Hybrid
- Zaproszenie na targi Beauty Forum 2025
- Nowości produktowe – Art Feather i kolorowe rzęsy
- Nowości produktowe – lusterko pomocnicze pod płatek
- Nowości produktowe – Lash & Brow Boost 2.0
- Nowości produktowe – płatki silikonowe UV NANO + nowa lampa 5‑stopniowa
- Nowości produktowe – naklejki na kamień nefrytu
- Testy produktowe – co obecnie sprawdzamy
- Wyzwanie – jaki masz problem jako instruktor?
- Social Media – Instastory: co daje instruktorowi i jak je prowadzić
- Social Media – Instastory: zrozumieć algorytm
- Social Media – Instastory: najlepsze praktyki na zasięgi
- Social Media – Instastory: zrozumieć algorytm (ciąg dalszy)
- Social Media – czy małe konta mają lepiej i jak to wykorzystać
- Social Media – Instastory: jak unikać najczęstszych błędów
- ChatGPT w branży beauty – czym jest i dlaczego warto
- ChatGPT w branży beauty – przykładowe zastosowania dla instruktorów
- ChatGPT w branży beauty – jak pisać prompty
- ChatGPT w branży beauty – czy umie w zdjęcia?
- ChatGPT w branży beauty – przykłady użycia przez instruktorów
- Burza mózgów i pożegnanie
Sprawdzisz, jak wykorzystać nowości produktowe w pracy instruktora, a także jak działać skutecznie w social mediach dzięki nowym funkcjom Instagrama. Zobaczysz, jakie błędy zabijają Twoje social media, co sprawia, że kursant wybiera właśnie Ciebie i jak dobrze zorganizować swój czas. Wybierz interesujący Cię rozdział poniżej aby oglądnąć.
- Wstęp
- Tablica ogłoszeń – Volume UV bez TPO, ulotki UV, ekspozytor do szamponów
- Tablica ogłoszeń – Henna Pudrowa JoLash
- Tablica ogłoszeń – Browmination HCL
- Tablica ogłoszeń – Brow Paste 2.0, pędzelki do brwi
- Tablica ogłoszeń – Farbki do brwi Helyx
- Tablica ogłoszeń – Elleebana Eye Guard, Flex Flat Shields
- Tablica ogłoszeń – Elleebana Puder do liftingu koreańskiego, nowy skrypt Lash Lift
- Social Media – Nowości na IG: repostowanie
- Social Media – Nowe statystyki: jaki content działa, a jaki nie
- Social Media – Jak zwiększyć liczbę followersów
- Social Media – Stickersy (ciąg dalszy)
- Social Media – Karuzele robią zasięgi
- Social Media – Pytania i odpowiedzi
- Od stylistki do instruktora – jak to się zaczęło (M. Gronczewska)
- Od stylistki do instruktora – 12 błędów, które zabijają SM
- Od stylistki do instruktora – Co decyduje, że kursant wybiera Ciebie
- Od stylistki do instruktora – Organizacja czasu pracy instruktora
- Od stylistki do instruktora – Jak obsłużyć pozyskanego kursanta
- Od stylistki do instruktora – Dofinansowanie to magnes na kursantki
- Wnioski i luźne rozmowy
Z podziałem na tematy
- Marketing na Social Media – Canva do tworzenia treści
- Marketing na Social Media – Jak stworzyć grafikę do karuzeli na IG?
- Komunikacja w Social Media – Jak znaleźć czas na komunikację z klientami?
- Komunikacja w Social Media – Jak się komunikować aby zyskiwać kursantów?
- Komunikacja w Social Media – Co komunikować aby zyskiwać kursantów?
- Instagram – posty współtworzone
- Instagram – jak pisać treści z ChatGPT
- Instagram – estetyczny i spójny feed
- Instagram – warstwy na stories i przypięte posty
- Instagram – Canva Mockups jako urozmaicenie postów
- Instagram – wymiana doświadczeń vs nadmiar obowiązków
- Instagram – czym jest Threads?
- Case study instruktorów – dobre wyniki na SM
- Foto & Video – Po co prowadzimy SM?
- Foto & Video – Treści dla stylistek vs klientek
- Foto & Video – Jak mają wyglądać zdjęcia stylizacji
- Foto & Video – Kluczowe ustawienia VIDEO
- Foto & Video – O czym nagrywać aby angażowało
- Foto & Video – Jak ciekawie prezentować nagrania
- Foto & Video – Montaż Step by step w CapCut
- Foto & Video – Przed publikacją: wybór Hook'a i CTA
- Foto & Video – Przed publikacją: Skuteczne COPY
- Foto & Video – Canva AI do treści video
- Foto & Video – Usuń elementy w Canva Magic Eraser
- Foto & Video – Pytania instruktorów
- Sezonowość i RTM – jak tworzyć angażujące treści na SM
- Dogrywka Foto&Video – Róbcie proste VIDEO na SM
- Nowości na IG – nowy rozmiar feeda, stickersy, komentarze pod rolkami, live dla znajomych
- Jak nazwać konto na IG, żeby więcej szkolić
- Posty instruktorskie prezentujące osobę instruktora
- Social Media – dobre BIO instruktora na IG
- Social Media – jakościowe karuzele na IG
- Social Media – Zasada 5 palców: Chwytliwy tytuł i CTA
- Social Media – Zasada 5 palców: Jakość
- Social Media – Zasada 5 palców: Napisy
- Social Media – Zasada 5 palców: Język korzyści
- Social Media – Zasada 5 palców: Wartość
- Video protipy – Stabilizacja
- Video protipy – NOWOŚĆ: Rolka próbna na większe zasięgi
- Social Media – Instastory: co daje instruktorowi i jak je prowadzić
- Social Media – Instastory: zrozumieć algorytm
- Social Media – Instastory: najlepsze praktyki na zasięgi
- Social Media – Instastory: zrozumieć algorytm (ciąg dalszy)
- Social Media – czy małe konta mają lepiej i jak to wykorzystać
- Social Media – Instastory: jak unikać najczęstszych błędów
- Social Media – Nowości na IG: repostowanie
- Social Media – Nowe statystyki: jaki content działa, a jaki nie
- Social Media – Jak zwiększyć liczbę followersów
- Social Media – Stickersy (ciąg dalszy)
- Social Media – Karuzele robią zasięgi
- Social Media – Pytania i odpowiedzi
- Od stylistki do instruktora – 12 błędów, które zabijają SM
- Dosprzedaż – Po co odsprzedawać produkty w salonie?
- Dosprzedaż – Jak wyeksponować produkty w salonie?
- Dosprzedaż – Up-selling i Cross-selling: przykłady
- Od stylistki do instruktora – Co decyduje, że kursant wybiera Ciebie
- Od stylistki do instruktora – Jak obsłużyć pozyskanego kursanta
- Od stylistki do instruktora – Dofinansowanie to magnes na kursantki
- CapCut PRO – jak używać promptera?
- CapCut PRO – dlaczego napisy pod video są ważne i jak je dodać
- CapCut PRO – szablony, czyli rolka w 2 minuty
- CapCut PRO – przypomnienie: ustawienia nagrywania, kadry, retusz
- Video protipy – Szablony w CapCut (ciąg dalszy)
- ChatGPT w branży beauty – czym jest i dlaczego warto
- ChatGPT w branży beauty – przykładowe zastosowania dla instruktorów
- ChatGPT w branży beauty – jak pisać prompty
- ChatGPT w branży beauty – czy umie w zdjęcia?
- ChatGPT w branży beauty – przykłady użycia przez instruktorów