Zamów w ciągu 19h 39m 13s a wyślemy dziś
Koszyk (Pusty) 0
[BANER-WZ]

I Zwrot towaru

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu towarów, w terminie 14 dni od ich otrzymania. Odstępując od umowy nie musisz podawać przyczyny odstąpienia.

II Reklamacje

Masz prawo reklamować wadliwy towar, wypełniając formularz reklamacji i wysyłając go do nas w paczce  wraz ze zwracanymi produktami. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty zakupu wraz z kosztami przesyłki, zostaną zwrócone na podany w formularzu zwrotu numer konta.* 

Pamiętaj! Jeżeli uszkodzenie paczki i produktu powstało w transporcie do Ciebie, podstawą do uznania reklamacji przez firmę kurierską jest wypełniony protokół szkody, który otrzymasz od kuriera dostarczającego towar - musi on zostać podpisany w momencie odbioru przesyłki!**

Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres: reklamacje@jolash.pl


III JAK ZWRÓCIĆ LUB ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Aby dokonać zwrotu bądź reklamacji towaru, skorzystaj z "Wygodnych zwrotów" - kliknij w przycisk NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ, a następnie wypełnij formularz zwrotu podając produkty które zwracasz, oraz podaj numer swojego zamówienia. Jest to niezbędne, abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić proces zwrotu pieniędzy za zwrócone produkty. Opłać przesyłkę i nadaj paczkę w wygodnym dla Ciebie punkcie. 




*Produkty odsyłane do firmy Jolash z tytułu zwrotu, reklamacji lub wymiany, powinny być zapakowane w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe uszkodzenie podczas dostawy (np. towar w kartonie, dodatkowo zabezpieczony wypełniaczem).

Przesyłki, które noszą ślady uszkodzeń, lub są zapakowane w sposób nieprawidłowy, np. towar bezpośrednio w foliopaku, nie będą przyjmowane, a paczka będzie odesłana na koszt klienta. 

**W przypadku bezkontaktowej dostawy uszkodzonego towaru (nie dotyczy przyjęcia przysyłki przez inną osobę), niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską celem sporządzenia protokołu szkody. 


 

Adres do wysyłki produktów: 

JoLash
Wrocławska 22 B
67-100 Nowa Sól
+48 884 024 104